Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va

Crearea unei piscine

In jos  Mesaj [Pagina 1 din 1]

1 Crearea unei piscine la data de Joi Sept 10, 2009 3:27 am

s0lzy.wTF!?

avatar
Administrator
Administrator
1.Construim bazinul .


2. In interiorul lui mai construim un bloc, conform imaginii de mai jos, efectuam scobitura, si il pastram pentru a-l transforma in apa.


3. Ii schimbam textura in AAATRIGGER pentru a-l observa mai usor, iar apoi stabilim nivelul apei din piscina modificandu-i inaltimea (reglati unitatea de lungime a grilelor cu tastele ] [ pt. o precizie mai mare).


4. Transformam blocul in Entity (apasati click-dreapta -> Tie to Entity), in chenarul Class scriem tipul entitatii, si anume func_water, dupa care ii setam atributele: la Render Mode alegem Pure Color (astfel nu va mai conta textura), la FX Amount setam transparenta (0 - invizibil, 255 - opac), iar la FX Color alegem nuanta.


5. Construim o rampa
- folositi-va de unealta Vertex in planul x/z, pentru a da bazei rampii o forma oarecum mai acceptabila.


6. Tineti apasat CTRL, selectati toate componentele ei (bazinul,apa si rampa) si grupati-le (click dreapta -> Group). Amplasati piscina unde doriti. Nu uitati de entitatile indisponibile unei harti:
info_player_start / info_player_deathmatch - puncte de spawn
light / light_environment - lumina
trigger_camera - locul unde "filmeaza" atunci cand te aflii in Team-Menu

SFAT: creati entitatea info_player_start inainte de a construi, pentru a aprecia raportul dintre volumul jucatorului si al obiectelor din jur.




Enjoy ! Smile


_________________
Vezi profilul utilizatorului http://mixrs.ro.tl

Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum